FAQ

Najczęstsze pytania, które zadają moi przyszli Klienci:

Jako wirtualna asystentka jestem współpracownikiem, który zdalnie dba o bieżące sprawy organizacyjne Twojej firmy. Może być to obsługa skrzynki mailowej, zarządzanie kalendarzem, przygotowanie i edycja pism, obsługa klienta. To także przygotowanie treści, kreowanie grafik, transkrypcje i wiele innych zadań. 

Wszystkie te, na które szkoda Ci czasu, lub których nie chcesz lub nie lubisz wykonywać. W mojej ofercie znajdziesz zadania związane z administracją, projektami, kursami on-line, grafiką i copywritingiem. 

Jeśli w ofercie nie widzisz zadania, które chcesz oddelegować – napisz do mnie. Mam bardzo duże doświadczenie zawodowe, jest więc szansa, że będę mogła Ci pomóc 🙂

Przede wszystkim czas, którego tak bardzo Ci brakuje. Zatrudniając wirtualną asystentkę ponosisz również mniejsze koszty niż w przypadku zatrudnienia pracownika na etat. Wsparcie, spokój i pewność, że nie umknie Ci żadne zadanie.

Krok 1 

Skontaktuj się ze mną za pomocą formularza. W ciągu 48h odpowiem na Twojego maila i umówimy się na bezpłatną konsultację. Jest to 30 minutowa, niezobowiązująca rozmowa, podczas której poznamy się lepiej, a ja odpowiem na Twoje pytania. Będziemy rozmawiać o Twoich potrzebach, o zadaniach, które chcesz oddelegować i o moich rozwiązaniach dla Ciebie. Być może już na tym etapie ustalimy harmonogram i pierwsze zadania. Wszystko zależy od Ciebie. Po rozmowie wyślę Ci jej krótkie podsumowanie wraz z ofertą (do 48h).  

Krok 2

Gdy zdecydujesz się na współpracę ze mną i wybierzesz interesujący Cię pakiet godzin, wysyłam do Ciebie wszystkie niezbędne dokumenty, w tym umowę o poufności oraz pakiet powitalny. 

To także moment na dodatkowe pytania i wybranie kanału komunikacji. 

Krok 3

Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty rozpoczynam pracę według wspólnie ustalonego harmonogramu. 

Jeśli w ciągu 30 dni kalendarzowych nie wykorzystasz godzin z wybranego pakietu, przejdą one na kolejny miesiąc. Jeśli okaże się, że godzin zabrakło, pracuję dalej, a nadgodziny odliczam z kolejnego pakietu. 

Oczywiście. Wszystkie zadania, które mi zlecisz przenoszę do Trello, Asany lub do harmonogramu w zwykłym arkuszu.  Te narzędzia ułatwiają delegowanie, bieżące monitorowanie zadań, a także komunikację. W dowolnej chwili możesz sprawdzić, jak skraca się lista zadań.  

Swój czas pracy monitoruję w programie Toggl. W piątki wysyłam Ci podsumowanie tygodnia. Możesz sprawdzić, ile jestem w stanie zrobić w ciągu godziny.

Jeśli chcesz otrzymywać takie rozliczenia częściej, np. co dziennie – nie ma sprawy!

Te godziny przejdą na następny miesiąc. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, to zaproponuję zmianę pakietu. 
W sytuacji, gdy będzie to Twoje ostatnie zlecenie dla mnie wystawię fakturę korygującą. 

Zdarza się, że w trakcie realizacji zadań pojawiają się nowe potrzeby. Jeśli zabraknie Ci godzin, ja pracuję nadal, a nadgodziny odejmę w kolejnym miesiącu wybranego przez Ciebie pakietu. 

Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, to zaproponuję zmianę pakietu. 
W sytuacji, gdy będzie to Twoje ostatnie zlecenie dla mnie wystawię fakturę korygującą. 

Skontaktuj się ze mną przez formularz. Na pewno coś wymyślimy i dopasujemy liczbę godzin do Twoich potrzeb 🙂

Pakiety są płatne z góry. Oznacza to, że do realizacji zadań przystąpię, gdy zaksięguję Twoją wpłatę na koncie. 

 

Tak. Prowadzę działalność gospodarczą, ale nie jestem VATowcem, dlatego będzie to faktura bez VAT.

Mam nienormowany czas pracy, dlatego pracuję w różnych godzinach, najczęściej od 9 do 15. 

Nie pracuję w weekendy oraz w święta. 

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do mnie! Z chęcią na wszystkie odpowiem .